Full service aanpak van EBC Amsterdam

Zoals je hierboven al hebt kunnen lezen, huur je dus geen kantoorruimte waar je zelf veel werk aan hebt. Nee, het kantoor is al gemeubileerd en je hoeft ook je eigen wifi niet in te stellen. Na een lange dag hoef je je ook geen zorgen te maken over de schoonmaak, dat doen wij gewoon. En is er bijvoorbeeld een lamp stuk? Dan wordt dat opgelost door de conciërgeservice. Zo makkelijk kan een kantoor huren in Amsterdam zijn.  

Daarnaast bieden we ook business support aan. Behoefte aan wat secretariële ondersteuning? Of wil je graag een persoonlijke assistent inhuren die je vluchten boekt en feestjes organiseert? Het kan allemaal. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden. 

Een kantoor huren van 60m² aan de Keizersgracht

Wist je dat we ook andere groottes qua kantoren aanbieden? Je kunt bij ons ook terecht voor een:

Neem contact met ons op voor een offerte of om te horen welke van onze kantoren in Amsterdam momenteel vrij zijn.

Een kantoorruimte bij EBC Amsterdam

Volledig gemeubileerde kantoorruimte aan de mooiste gracht van Amsterdam

Geen extra kosten: gas, water, licht, belastingen en dagelijkse schoonmaak zijn inclusief

Supersnelle wifi met eigen domeinnaam en wachtwoord

Receptie en conciërgediensten zoals gasten ontvangen, poststukken aannemen en onderhoud

Een halve dag per maand gratis gebruik van een vergaderruimte naar keuze

VoIP telefonie: zodat jij overal ter wereld kan bellen met je 020-nummer

 

Veelgestelde vragen

 

Welke voorzieningen heeft een kantoorruimte van 60m²?

Jouw kantoorruimte van 60m² is gemeubileerd met bureaus voor 5 personen, bureaustoelen, lampen, een telefoon en meer – alles wat je nodig kunt hebben om productief te werken. Ook heb je wifi met een eigen domein, VoIP telefonie en geniet je van handige dagelijkse schoonmaak.

Wat kan ik verwachten van de schoonmaak richtlijnen van de kantoorruimtes?

Bij EBC Amsterdam wordt je kantoorruimte dagelijks schoongemaakt. Zo kun je de volgende dag opnieuw werken in een fris en schoon kantoor.

Wat is de huurtermijn van een kantoorruimte van 60m²?

Wij werken met een minimale huurtermijn van 6 maanden; maar het is ook mogelijk om je kantoor van 60m² meteen te huren voor een volledig jaar.

Kan ik meer informatie aanvragen over de kantoorruimte?

Natuurlijk! Neem gerust vrijblijvend contact met ons op om jouw situatie te bespreken of plan een bezichtiging in om de kantoorruimte in het echt te zien.

Kan ik de vergaderruimtes ook gebruiken als ik een kantoorruimte huur?

Je kunt ze zeker gebruiken, maar het gebruik is niet inbegrepen in je maandelijkse huurprijs. Wel kun je onze vergaderruimtes huren aan een gereduceerd tarief.

Zakelijk thuis in hartje Amsterdam

Onze missie: een prettige en gastvrije werkplek creëren waar jij al je ambities kunt realiseren.

Interesse in onze kantoorruimten? Vraag een offerte aan.