Als zelfstandige ondernemer is focus ontzettend belangrijk én uiteraard ook erg fijn. Niets vervelender dan net een stalen focus te hebben … en dat dan de telefoon rinkelt die jouw focus opslokt. Ook als je vaak meetings hebt, is het vervelend (voor jezelf en je klanten) als de telefoon de hele tijd rinkelt.
Daarom biedt EBC Amsterdam ook een telefoonbeantwoording service aan voor alle klanten die bij ons een (virtuele) kantoorruimte in Amsterdam huren. Wij regelen al jouw telefoontjes, zodat jij hard kunt blijven doorwerken.
Telefoonbeantwoording bij EBC Amsterdam
Daarnaast kan onze telefoonbeantwoording service ook meetings inplannen in je agenda en houden we bij door wie je werd gebeld en over welk onderwerp. Dit mailen we je door. Zo kun jij – wanneer het je uitkomt – die personen terugbellen. Heb je bepaalde klanten die altijd moeten worden doorverbonden? Laat het ons weten, dan zorgen we ervoor dat dit in orde komt.
Jullie service ontlast mij wanneer ik met klanten ben en dat is enorm prettig. Daarmee blijft mijn focus op de klant waarmee ik op dat moment ben, gericht. – Jorno Sturkenboom, CS HOUSING

Professionele telefoonbeantwoording voor ondernemers
Door het persoonlijke contact met onze collega’s, voelen jouw klanten zich gehoord én ze weten meteen dat jij later op hun vraag terugkomt. Veel fijner dan bellen zonder gehoor!
Met onze professionele telefoonbeantwoording service is jouw onderneming altijd bereikbaar en worden jouw klanten altijd vriendelijk en professioneel te woord gestaan.
Geïnteresseerd in onze professionele telefoonbeantwoording als extra service bij EBC Amsterdam? Neem dan snel contact met ons op!

Meer handige business support voor bedrijven
Naast onze telefoonbeantwoording service, kunnen we je ook ontlasten met onze administratieve ondersteuning of secretariële ondersteuning. Heb je graag een partner waar je een scala aan taken aan kunt toevertrouwen? Dan is onze ‘Persoonlijke assistent’-service vast wat voor jou. Neem gerust contact met ons op om hier meer informatie over te ontvangen.
Veelgestelde vragen
Hoe wordt telefoonbeantwoording ingezet bij EBC Amsterdam?
De professionals van de front desk beantwoorden op een professionele manier je telefoontjes. Door onze kennis van alle bedrijven waar we voor werken, lijkt het alsof de beller gewoon jouw secretariaat spreekt. Wij houden bij wie er gebeld heeft en waarom, ook geven we je een seintje via e-mail.
Wanneer kun je telefoonbeantwoording inzetten bij EBC Amsterdam?
Als je al klant bent bij EBC en de dag-in-dag-uit rinkelende telefoon beu bent, neem dan gerust contact met ons op. We nemen dit werkje met plezier van je over en forwarden je via e-mail wie er naar je gebeld heeft en hoe dringend het is.
Hoe kan ik telefoonbeantwoording aanvragen bij EBC Amsterdam?
Geïnteresseerd in deze service? Kom gerust langs bij de front office om dit te bespreken of neem contact met ons op via +31 (0)20 520 7500.