Waarom kiezen voor secretariële ondersteuning?
Als je bij ons een (virtuele) kantoorruimte in Amsterdam huurt, dan heb je ook de optie om te kiezen voor secretariële ondersteuning. Daar hangen enkele voordelen aan vast, zoals:
- Flexibele ondersteuning: Afhankelijk van jouw wensen, kunnen we wekelijks of maandelijks enkele uren jouw onderneming ondersteunen. Dit is flexibel en kan ook worden aangepast aan de groei van jouw bedrijf. Om die reden is het ook erg betaalbaar; je hoeft immers geen vaste (parttime of fulltime) medewerker in dienst te nemen.
- Meer tijd voor belangrijke zaken: Dagelijks veel telefoontjes krijgen, kan je focus volledig opslorpen. Daarnaast kan het veel tijd kosten. Maar wat als je die tijd in je bedrijf kon stoppen? Met onze secretariële ondersteuning weet je dat je je 100% kunt focussen op je werkzaamheden.
- EBC Amsterdam kent jou en je bedrijf: Onze vaste medewerkers kennen niet alleen jou en je bedrijf, ze kennen ook je klanten en beantwoorden professioneel de telefoon. Handig, toch?
We bieden onze secretariële ondersteuning (op afstand) aan voor onze klanten die bij ons een normaal of een virtueel kantoor huren in Amsterdam. De secretariële ondersteuning wordt uitgevoerd door de dames van de front office, dus deze gezichten ken je al! Het is een heel flexibele ondersteuning; wil je bijvoorbeeld dat wij ook enkele specifieke taken uitvoeren zoals hotels en vluchten boeken, dan is dat zeker mogelijk.
Ondersteuning bij het huren van onze kantoren
We bieden onze secretariële ondersteuning (op afstand) aan voor onze klanten die bij ons een normaal of een virtueel kantoor huren in Amsterdam. De secretariële ondersteuning wordt uitgevoerd door de dames van de front office, dus deze gezichten ken je al! Het is een heel flexibele ondersteuning; wil je bijvoorbeeld dat wij ook enkele specifieke taken uitvoeren zoals hotels en vluchten boeken, dan is dat zeker mogelijk.
Andere business support services van EBC Amsterdam
Naast onze secretariële ondersteuning, bieden we ook andere business support services aan. Denk aan telefoonbeantwoording of onze “persoonlijke assistent”-service waarbij we inzetbaar zijn voor tal van taken, van het beantwoorden van e-mails tot het brengen van was naar de stomerij en het plannen van dinertjes. Neem gerust contact met ons op voor meer informatie.
Geïnteresseerd in onze secretariële ondersteuning? Vul dan hieronder het contactformulier in en wij komen snel bij je terug.
Veelgestelde vragen
-
Wat voor secretariële ondersteuning biedt EBC Amsterdam?
Onze secretariële ondersteuning is erg flexibel, dus we kunnen verschillende dingen voor je oppakken. Denk aan notuleren, de telefoon opnemen, post verwerken, bedrijfsgeschenken versturen en meer.
-
Hoe wordt secretariële ondersteuning ingezet bij EBC Amsterdam?
Nemen jouw secretariaatswerkzaamheden te veel tijd in beslag in je planning? Dan kun je die uitbesteden aan de professionals van EBC Amsterdam! Telefoontjes aannemen, post verwerken, hotels boeken… we doen het allemaal! Dit is een heel flexibele ondersteuning, die afgestemd kan worden op je wensen en behoeften.
-
Hoe kan ik secretariële ondersteuning aanvragen bij EBC Amsterdam?
Neem voor onze secretariële ondersteuning gerust contact met ons op of loop langs bij de dames van de front office.
Zakelijk thuis in hartje Amsterdam
Onze missie: een prettige en gastvrije werkplek creëren
waar jij al je ambities kunt realiseren.