Kantoorruimte Amsterdam

Ben je op zoek naar een fijne kantoorruimte op de mooiste locatie van Amsterdam? Een eigen, af te sluiten en volledig ingericht kantoor waar je zo aan de slag kunt? Dan ben je bij EBC Amsterdam aan het juiste adres. Je vindt bij ons kantoorruimtes van 10 m² tot wel 120 m². En dat in hartje Amsterdam, namelijk op de Keizersgracht! Ontdek onze ruimtes of neem contact met ons op voor meer informatie. Wij staan klaar om jou te helpen met jouw kantoorruimte in Amsterdam.

Kantoorruimte 10m²

Een knusse volledig gemeubileerde kantoorruimte in Amsterdam.

Kantoorruimte 25m²

Volledig uitgerust kantoor met eigen wifi, schoonmaak, receptieservice en meer.

Kantoorruimte 60m²

Een mooie kantoorruimte waar je met 5 personen kunt werken.

Kantoorruimte 100m²

Een schone en uitgeruste kantoorruimte waar je met een 10-tal personen kunt werken.

Kantoorruimte 120m²

De kantoorruimte van 120m² is volledig gemeubileerd en 100% instapklaar.

Boutique kantoorruimte Amsterdam

Wil jij genieten van een kantoorruimte op de mooiste locatie in Amsterdam? EBC Amsterdam is een full service boutique business center aan de Amsterdamse Keizersgracht. Geniet van de professionele faciliteiten met veel aandacht voor sfeer, details en persoonlijke wensen. En heb je af en toe extra ruimte nodig voor een meeting of presentatie? Dan kun je gebruikmaken van onze sfeervolle vergaderruimtes met uitzicht op de Amsterdamse grachten.

Neem contact op en boek vandaag nog een rondleiding. Ons enthousiaste team laat je graag alle mogelijkheden zien. Een werkruimte huren in Amsterdam? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Wij waren een van de eerste business centers in Amsterdam en hebben meer dan 50 jaar ervaring!

Service en persoonlijke aandacht, dat kenmerkt het ijzersterke team van EBC Amsterdam.

Maaike Roet CEO House of Lawyers

Het EBC team staat altijd voor ons klaar. Ze zijn er in alles op gericht om ons bedrijf tot een succes te maken.

Shannon Strasser Walking The Talk

Zorgeloos een professionele kantoorruimte huren in Amsterdam

Bij EBC Amsterdam een werkplek huren, dat is werken in een fijne omgeving waarin je alle gezichten kent. Dit kun je van ons verwachten:

  • Fijne ontvangst met receptiemedewerkers die jou én je klanten kennen
  • Geen extra kosten: inclusief gas, water, licht, dagelijkse schoonmaak en belastingen
  • Supersnelle wifi met eigen domeinnaam en wachtwoord
  • Volledig gemeubileerde kantoren
  • Meer dan 50 jaar ervaring en honderden ondernemers geholpen

Een kantoor huren in Amsterdam op een toplocatie

Huur een kantoorruimte in Amsterdam centrum die past bij jouw ambities. Een plek waar je rustig en geconcentreerd kunt werken, klanten in stijl kunt ontvangen en gebruik kunt maken van receptie en unieke vergaderruimtes. Onze monumentale panden aan de Keizersgracht bieden een oase van rust in het bruisende hart van de stad. 

Perfecte bereikbaarheid van onze kantoorruimtes
Door de gunstige ligging op loopafstand van Amsterdam CS en diverse parkeergarages is EBC Amsterdam uitstekend bereikbaar. Betaalbare parkeergarages P1 en Q Park Nieuwendijk liggen op steenworp afstand van je nieuwe kantoor.

Kantoorruimte huren in Amsterdam met secretariële ondersteuning

Onze full service aanpak stopt niet bij een mooie kantoorruimte, voorzien van razendsnel internet, VoIP telefonie en een functionele design inrichting. Het receptie team van EBC Amsterdam is de kers op de taart. Ons team van uiterst ervaren en altijd opgewekte medewerkers ontvangen je collega’s en gasten direct hartelijk. Ze staan klaar om je te ondersteunen in je dagelijkse werkzaamheden. Van administratieve en IT support tot het regelen van een lunch of vergadering. Zo kun jij je focussen en onbezorgd je ambities waarmaken. Wil jij een kantoorruimte huren in Amsterdam? Dan is het fijn om te weten dat je je geen zorgen hoeft te maken over je internet, je telefoon opnemen of je kantoor schoonmaken. EBC Amsterdam neemt dit allemaal van je over.

Onze kantoren in Amsterdam

EBC Amsterdam begrijpt dat het moeilijk kan zijn om kwalitatieve kantoorruimtes te vinden in Amsterdam. Sommige bieden geen service, andere zijn qua locatie niet top … Met meer dan 50 jaar ervaring begrijpen wij wat ondernemers willen. Bij ons is er altijd kantoorruimte te huur op onze prachtige locatie in het centrum van Amsterdam. Echt een plek waar je trots je klanten kunt ontvangen. Onze kantoorruimtes zijn ook goed bereikbaar als jij – of je klanten – met het openbaar vervoer komen.

Wist je dat grote ondernemers zoals Booking.com ook ooit begonnen zijn in een van de kantoorruimtes van EBC Amsterdam? Wij staan klaar om jou als ondernemer verder te zien groeien in onze kantoorruimte met de beste faciliteiten. Bekijk onze diverse kantoorruimtes van bijvoorbeeld 25 m², 60 m² of 100 m² en vind jouw kantoorruimte in hartje Amsterdam!

Een kantoorruimte bij EBC Amsterdam huren betekent:

  • Dagelijkse schoonmaak van je kantoor en de gemeenschappelijke ruimtes
  • Receptie en conciërgediensten: gasten ontvangen, poststukken aannemen, klein onderhoud etc.
  • Vaste lasten zoals onroerend goed belasting, milieubelasting, GWL zijn allemaal inclusief
  • Volledig gemeubileerd met een mooi interieur
  • Inschrijven bij de Kamer van Koophandel op ons adres aan de Keizersgracht

Een virtuele kantoorruimte in Amsterdam

Bij ons kun je trouwens ook een virtuele werkplek huren. Zo heb je een prestigieus virtueel bedrijfsadres dat je kunt gebruiken voor je zakelijke uitingen. Ook kun je gebruikmaken van onze vergaderruimtes als je bezoek hebt. Ook nemen we je telefoonbeantwoording uit handen en kunnen we pakjes aannemen. Handig, toch? Bekijk snel onze opties!

Onze vergaderruimtes en prachtige Franse binnentuin

Wil je een bedrijfsruimte huren in Amsterdam? Dan is het fijn als je niet de hele tijd binnen hoeft te zitten. Uiteraard kun je door onze centrale locatie even heerlijk struinen over de grachten, maar je kunt ook relaxen in een van onze gemeenschappelijke ruimtes, zoals de lobby, de keuken en onze prachtige binnentuin. Zo is onze Franse binnentuin de ideale plek om informeel een kopje koffie te drinken alvorens een klant binnen te halen!

Daarnaast beschikt EBC over een vijftal vergaderruimtes. Ze zijn geschikt voor groepen van 2 tot 20 personen en zijn van alle moderne gemakken voorzien. Bovendien zijn ze ideaal voor momenten wanneer je wat extra ruimte nodig hebt. Denk aan vergaderingen, trainingen, brainstormsessies of een dagkantoor voor als je even rustig wilt werken.

Bij EBC Amsterdam kun je flexibel onze vergaderruimtes bijhuren en betaal je niet voor ruimtes die slechts een aantal keer per maand gebruikt worden. Bekijk nu onze vergaderruimtes in hartje Amsterdam.

Veelgestelde vragen

  • Welke voorzieningen kan ik verwachten van de kantoorruimtes?

    Als je bij ons een kantoorruimte huurt, dan is het interieur inclusief. Maar ook gas, water, licht, supersnelle wifi, dagelijkse schoonmaak én alle gemeentelijke belastingen zijn inclusief. Ook fijn: wij nemen ook telefoontjes op en pakketjes aan.

  • Worden de kantoorruimtes ook schoongemaakt?

    Als je bij ons een kantoorruimte huurt, dan is het interieur inclusief. Maar ook gas, water, licht, supersnelle wifi, dagelijkse schoonmaak én alle gemeentelijke belastingen zijn inclusief. Ook fijn: wij nemen ook telefoontjes op en pakketjes aan.

  • Wat is de gebruikelijke huurtermijn van een kantoorruimte bij EBC Amsterdam?

    Als je bij ons een kantoorruimte huurt, dan is het interieur inclusief. Maar ook gas, water, licht, supersnelle wifi, dagelijkse schoonmaak én alle gemeentelijke belastingen zijn inclusief. Ook fijn: wij nemen ook telefoontjes op en pakketjes aan.

  • Zijn de vergaderruimtes inbegrepen als ik een kantoorruimte huur?

    Als je bij ons een kantoorruimte huurt, dan is het interieur inclusief. Maar ook gas, water, licht, supersnelle wifi, dagelijkse schoonmaak én alle gemeentelijke belastingen zijn inclusief. Ook fijn: wij nemen ook telefoontjes op en pakketjes aan.

  • Kan ik me inschrijven bij de KvK op het adres van EBC Amsterdam?

    Als je bij ons een kantoorruimte huurt, dan is het interieur inclusief. Maar ook gas, water, licht, supersnelle wifi, dagelijkse schoonmaak én alle gemeentelijke belastingen zijn inclusief. Ook fijn: wij nemen ook telefoontjes op en pakketjes aan.

Zakelijk thuis in hartje Amsterdam

Onze missie: een prettige en gastvrije werkplek creëren
waar jij al je ambities kunt realiseren.

    Werken aan de keizersgracht?

    Vraag vandaag nog naar de mogelijkheden