Heerlijk werken op onze nieuwe locatie in Amsterdam
Zoek je een unieke kantoorruimte op een toplocatie in Amsterdam? EBC Amsterdam opent een tweede locatie, wederom in het hart van de stad. Ook hier geniet je van een full service boutique business center met dezelfde warme uitstraling, hoogwaardige voorzieningen en oog voor detail. Top voor iedereen die een vaste werkplek zoekt, maar ook voor ondernemers die flexibel willen huren. Bij ons staat jouw comfort centraal. En heb je een keer extra ruimte nodig, om externen of klanten te ontvangen? Dan reserveer je eenvoudig een stijlvolle vergaderruimte met uitzicht op de bruisende Amsterdamse binnenstad.
Kom sfeer proeven en ontdek onze nieuwe locatie op de Keizersgracht 261. Plan vandaag nog een rondleiding. Werken in Amsterdam doe je bij de pioniers van het eerste uur met meer dan 50 jaar ervaring op de teller: EBC Amsterdam.

Wat zeggen onze klanten?
EBC Amsterdam is wat mij betreft de beste aanbieder van flexibele en virtuele kantoorruimte. De locatie is perfect en de service uitstekend. Een aanrader voor iedereen die zijn bedrijf serieus neemt.

Huur een professionele kantoorruimte in hartje Amsterdam
Bij EBC Amsterdam ben je verzekerd van een fijne werkplek waar je gezichten kent. Dit kun je van ons verwachten:
- Fijne ontvangst met receptiemedewerkers die jou én je klanten kennen
- Geen extra kosten: inclusief gas, water, licht, dagelijkse schoonmaak en belastingen
- Supersnelle wifi met eigen domeinnaam en wachtwoord
- Volledig gemeubileerde kantoren
- Meer dan 50 jaar ervaring en honderden ondernemers geholpen
Een kantoor huren in Amsterdam op een toplocatie
Zoek je een kantoorruimte in het centrum van Amsterdam die volledig aansluit bij jouw professionele imago? Bij onze nieuwe locatie huur je een stijlvolle werkplek waar je in alle rust kunt focussen, zakelijke relaties professioneel ontvangt en profiteert van full service faciliteiten zoals receptie en karakteristieke vergaderruimtes. Gevestigd in een monumentaal pand aan de gracht, biedt deze locatie een rustige werkomgeving midden in de dynamiek van de stad!
Uitstekend bereikbaar, midden in het centrum
Onze nieuwe locatie ligt op loopafstand van Amsterdam Centraal Station, maar er zijn ook meerdere parkeergarages in de omgeving te vinden. Zo is je kantoor altijd goed bereikbaar, zowel met het OV als met de auto. Betaalbare opties zoals P1 Parking Amsterdam Centraal en Q-Park Nieuwendijk bevinden zich op slechts enkele minuten lopen. En uiteraard kun je ook – typisch Amsterdams – lekker op de fiets komen!
Een kantoorruimte bij EBC Amsterdam huren betekent:
- Dagelijkse schoonmaak van je kantoor en de gemeenschappelijke ruimtes
- Receptie en conciërgediensten: gasten ontvangen, poststukken aannemen, klein onderhoud etc.
- Vaste lasten zoals onroerend goed belasting, milieubelasting, GWL zijn allemaal inclusief
- Volledig gemeubileerd met een mooi interieur
- Inschrijven bij de Kamer van Koophandel op ons adres aan de Keizersgracht

Kantoorruimte huren in Amsterdam met secretariële ondersteuning
Onze full service aanpak stopt niet bij een mooie kantoorruimte, voorzien van razendsnel internet, VoIP telefonie en een functionele design inrichting. Het receptie team van EBC Amsterdam is de kers op de taart. Ons team van uiterst ervaren en altijd opgewekte medewerkers ontvangen je collega’s en gasten direct hartelijk. Ze staan klaar om je te ondersteunen in je dagelijkse werkzaamheden. Van administratieve en IT support tot het regelen van een lunch of vergadering. Zo kun jij je focussen en onbezorgd je ambities waarmaken.
Wil jij een kantoorruimte huren in Amsterdam? Dan is het fijn om te weten dat je je geen zorgen hoeft te maken over je internet, je telefoon opnemen of je kantoor schoonmaken. EBC Amsterdam neemt dit allemaal van je over.

Kantoorruimte in Amsterdam mét professionele ondersteuning
Bij onze nieuwe locatie in Amsterdam huur je niet alleen een stijlvolle kantoorruimte met supersnel internet, VoIP telefonie en een smaakvolle inrichting – je profiteert ook van onze vertrouwde full service ondersteuning. Ons receptieteam ontvangt je gasten met een glimlach en staat dagelijks klaar om je werk uit handen te nemen. Administratieve hulp, IT support, het regelen van een lunch of het voorbereiden van een vergadering – dat kun je allemaal aan ons overlaten.
Zo’n flexibele kantoorruimte huren in Amsterdam wordt zo wel heel aantrekkelijk. Geen zorgen over bereikbaarheid, schoonmaak of faciliteiten: bij EBC Amsterdam wordt alles voor je geregeld.
Onze kantoren in Amsterdam: nu ook op een nieuwe locatie
Het vinden van een hoogwaardige kantoorruimte in Amsterdam is niet makkelijk. De ligging klopt vaak niet, of de service laat te wensen over. EBC Amsterdam biedt al meer dan 50 jaar dé oplossing voor ondernemers die zoeken naar kwaliteit, uitstraling én gemak. Ook op onze nieuwe locatie huur je een kantoor waar je met trots klanten ontvangt. Goed bereikbaar met het openbaar vervoer én voorzien van alle moderne gemakken.
Wist je dat succesvolle bedrijven zoals Booking.com ooit bij EBC Amsterdam begonnen zijn? Wij geloven in groei en faciliteren jouw volgende stap met volledig uitgeruste kantoorruimtes in uiteenlopende formaten, zoals 43m², 57m² of 96m².
Een virtuele kantoorruimte in Amsterdam
Wil je wél een professioneel zakelijk adres in Amsterdam, maar heb je (nog) geen fysieke werkplek nodig? Bij EBC Amsterdam huur je eenvoudig een virtueel kantoor, ook op onze nieuwe locatie. Hiermee beschik je over een representatief bedrijfsadres voor je inschrijvingen en communicatie. Daarnaast kun je flexibel vergaderruimtes reserveren wanneer je klanten wilt ontvangen. Niemand zal weten dat je er niet permanent gevestigd bent.
Alles wordt zorgvuldig afgehandeld door ons receptieteam: we nemen je telefoonbeantwoording uit handen, en ontvangen post en pakketten voor je. Zo profiteer je wel van de voordelen van een fysiek kantoor, zonder dat je er dagelijks hoeft te zijn. Benieuwd naar de mogelijkheden? Bekijk direct onze virtuele kantooropties!
Veelgestelde vragen
-
Welke voorzieningen kan ik verwachten van de kantoorruimtes?
Als je bij ons een kantoorruimte huurt, dan is het interieur inclusief. Maar ook gas, water, licht, supersnelle wifi, dagelijkse schoonmaak én alle gemeentelijke belastingen zijn inclusief. Ook fijn: wij nemen ook telefoontjes op en pakketjes aan.
-
Worden de kantoorruimtes ook schoongemaakt?
Als je bij ons een kantoorruimte huurt, dan is het interieur inclusief. Maar ook gas, water, licht, supersnelle wifi, dagelijkse schoonmaak én alle gemeentelijke belastingen zijn inclusief. Ook fijn: wij nemen ook telefoontjes op en pakketjes aan.
-
Wat is de gebruikelijke huurtermijn van een kantoorruimte bij EBC Amsterdam?
Als je bij ons een kantoorruimte huurt, dan is het interieur inclusief. Maar ook gas, water, licht, supersnelle wifi, dagelijkse schoonmaak én alle gemeentelijke belastingen zijn inclusief. Ook fijn: wij nemen ook telefoontjes op en pakketjes aan.
-
Zijn de vergaderruimtes inbegrepen als ik een kantoorruimte huur?
Als je bij ons een kantoorruimte huurt, dan is het interieur inclusief. Maar ook gas, water, licht, supersnelle wifi, dagelijkse schoonmaak én alle gemeentelijke belastingen zijn inclusief. Ook fijn: wij nemen ook telefoontjes op en pakketjes aan.
-
Kan ik mijn bedrijf inschrijven bij de KvK op dit adres?
Ja, je kunt jouw bedrijf registreren op het adres van EBC Amsterdam. Zo profiteer je niet alleen van een professionele werkplek, maar ook van een zakelijk adres op een unieke en herkenbare locatie.
-
Kan ik eenvoudig opschalen naar een grotere kantoorruimte?
Absoluut. Groeit je bedrijf? Dan kijken we samen naar de mogelijkheden binnen ons pand om je een grotere ruimte aan te bieden – zonder gedoe.

Zakelijk thuis in hartje Amsterdam
Onze missie: een prettige en gastvrije werkplek creëren
waar jij al je ambities kunt realiseren.