Meer dan alleen een kantoor
Bij EBC Amsterdam mag je meer verwachten dan alleen een ruimte. Wij regelen graag alles wat je nodig hebt. Van een schoon kantoor tot snelle technische ondersteuning, je kan bij ons terecht. Daarnaast kun je rekenen op aanvullende zakelijke services. Zo bieden we onder andere administratieve ondersteuning of een extra vergaderruimte.
Waarom een kantoorruimte van 43m² huren bij EBC?
Een kantoor van 43m² heeft genoeg ruimte voor teams van 3 tot 5 personen die behoefte hebben aan een fijne werkplek. Bij EBC Amsterdam krijg je niet alleen een kantoor, maar ook toegang tot een professionele werkomgeving met extra diensten.
Dit kun je verwachten
✔ Een volledig ingerichte werkruimte met comfortabele meubels
✔ Een supersnelle, veilige wifi-verbinding
✔ Eigen zakelijke telefonie en VoIP telefonie
✔ Inclusief gas, water, licht en gemeentelijke belastingen
✔ Dagelijkse schoonmaak voor een representatief kantoor
✔ Toegang tot een professionele receptie op hoofdlocatie en klantenontvangst
✔ Pakket- en post service inbegrepen
Een knusse volledig gemeubileerde kantoorruimte in Amsterdam.
Supersnelle wifi met eigen domeinnaam en wachtwoord
VoIP telefonie: zodat jij overal ter wereld kan bellen met je 020-nummer
Geen extra kosten: gas, water, licht, belastingen en dagelijkse schoonmaak zijn inclusief
Receptie en conciërgediensten zoals gasten ontvangen, poststukken aannemen en onderhoud
Een halve dag per maand gratis gebruik van een vergaderruimte naar keuze
Veelgestelde vragen
-
Welke voorzieningen heeft deze kantoorruimte van 43m²?
Deze kantoorruimte is volledig ingericht met bureaus, bureaustoelen, lampen, een telefoon en meer. Daarnaast heb je een snelle, beveiligde wifi-verbinding en VoIP telefonie.
-
Wat is de minimum huurperiode?
De minimum huurperiode voor een ruimte bij EBC Amsterdam is 6 maanden. Je hebt natuurlijk altijd de mogelijkheid om langer te huren.
-
Zijn de vergaderruimtes inbegrepen als ik een kantoorruimte huur?
Als je bij ons een kantoorruimte huurt, dan is het interieur inclusief. Maar ook gas, water, licht, supersnelle wifi, dagelijkse schoonmaak én alle gemeentelijke belastingen zijn inclusief. Ook fijn: wij nemen ook telefoontjes op en pakketjes aan.
-
Welke extra services zijn inbegrepen?
Onze full-service aanpak betekent dat je gebruik kunt maken van onze receptiediensten, telefoonbeantwoording, dagelijkse schoonmaak en postverwerking. Daarnaast kun je rekenen op technische ondersteuning en beveiligde, snelle internetverbindingen zonder bijkomende kosten.
-
Is de kantoorruimte flexibel in te delen?
Ja, zeker. Je hebt de vrijheid om de ruimte in te richten naar de behoeften van jouw team. Wil je meer open werkplekken of juist afgesloten ruimtes? Dat kan allemaal. Onze ruimtes zijn veelzijdig en kunnen eenvoudig opnieuw ingedeeld worden.
-
Zijn er parkeerfaciliteiten in de buurt?
Ja, er zijn meerdere parkeermogelijkheden in de directe omgeving, waaronder diverse parkeergarages en straatparkeerplaatsen. We zullen je adviseren over de beste parkeeropties en mogelijke abonnementen voor lang parkeren. Zo heb je in de buurt altijd een plek waar je je auto kwijt kan.

Hartelijkheid en professionaliteit zitten verankerd in ons DNA.
Met ons team zorgen we ervoor dat de bijeenkomst perfect naar jouw wensen geregeld is. Bezoekers worden bij EBC Amsterdam gastvrij in de lobby ontvangen en naar de vergaderruimte begeleid.